مقالات

تمدید شرف الشمس ، آداب تمدید شرف الشمس چیست؟

تمدید شرف الشمس - جواهری رضوی

یکی از مساعل بسیار مهمی که در خرید شرف الشمس وجود دارد و بسیار هم سوال می شود ، مسعله تمدید شرف الشمس می باشد.خیلی ها برا این باور هستند که هر سال باید دعای شرف الشمس تمدید شود تا خواص آن در زندگی هرساله اتفاق بیفتد.شاید این افراد برای سود خود این حرف ها را میزنند.چرا که برای تمدید شرف الشمس نیز هزینه ای را دریافت می کنند.در همین ابتدا خدمت شما عرض میکنم که چیزی به نام تمدید شرف الشمس و یا آداب تمدید شرف الشمس وجود ندارد.شما اگر در نوزدهم فروردین ، به خرید شرف الشمس پرداختید و دعای شرف الشمس برای شما نوشته شده است ، دیگر لازم نیست که دعای شرف را تمدید کنید.درواقع اصلا همچین چیزی وجود ندارد.اما در بعضی مواقع ضروری اینکار امکان پذیر است.درادامه به شما خواهم گفت.

تمدید شرف الشمس کجا و چگونه؟

خب همانطور که به شما گفتم ، تمدید شرف الشمس در حالت عادی انجام نمی شود.یعنی اگر شما شرف الشمس خریداری کردید دیگر نیازی نیست مجدد سال بعد آن را تمدید کنید.اما چند نکته در این باب وجود دارد که به شما خواهم گفت.

اول اینکه ممکن است به هر دلیلی شما محصول شرف الشمس خود را گم کرده باشید.در این صورت شما اگر میخواهید از خواص شرف الشمس بهره ببرید ، باید مجدد شرف الشمس را تهیه کنید.به این دلیل که شرف الشمس باید همراه شما باشد تا از خواص فوق العاده آن بتوانید بهره ببرید.

موردی بعدی که میتوان به تمدید شرف الشمس پرداخت ، آسیب به دعای شرف الشمس هست.شرف الشمس به صورت رمزی پشت نگین عقیق زرد حکاکی می شود.ممکن است به هر دلیلی روی دعا خط افتاده باشد و یا دعا از بین رفته باشد.در این صورت میتوان دعای شرف الشمس را مجددا تمدید کرد تا از خواص آن بتوانید در زندگی بهره مند شوید.

اما اگر شرف الشمس را تهیه کردید و هیچ آسیبی به دعا وارد نشده است که بسیار کم پیش می آید به دعا آسیبی وارد شود چرا که پشت نگین حکاکی می شود ، به هیچ وجه نیازی به تمدید نیست و مراقب باشید به این بهانه شما را گول نزنند.

آداب تمدید شرف الشمس چیست؟

حال فرض کنیم که برای شما یکی از موارد بالا پیش آمده باشد و شما نیاز به تمدید شرف الشمس پیدا کردید.آیا آداب تمدید شرف الشمس باید رعایت شود؟اصلا آدابی دارد؟

بله.آداب تمدید شرف الشمس همان آداب حکاکی دعای شرف الشمس هست که در هنگام حکاکی باید رعایت شود.حکاکی شرف الشمس یک سری آدابی دارد که باید آن ها را رعایت کنیم.درواقع این آداب راحت نیستند که هرکسی بتواند دعا را بنویسد.نوشتن دعا باید توسط افراد ماهر انجام شود تا مشکلی در دعا بوجود نیاید.گوشه هایی از این آداب را در همین قسمت برای شما خواهم گفت.

ببنید کسی که مسئولیت حکاکی دعا را برعهده دارد باید با دقت تمام اینکار را انجام دهد.به این دلیل که فقط یکبار در سال این دعا نوشته می شود.اگر اشتباهی در دعا بوجود بیاید باید سال دیگر این دعا نوشته شود.دعا به صورت رمزی نوشته می شود.این رمز ها اشکال محتلفی هستند که باید هرکدام به درستی حکاکی شوند.اشکالی مثل ستاره ، نردبان ، الف های کنار هم و….. .مورد بعدی این است حکاکی روی سنگ انجام می شود.شما اگر میخواهید دعا را روی سنگ حک کنید ، باید تجهیزات مورد نیاز آن را داشته باشید و به حکاکی روی سنگ ماهر باشید.

به این دلایل اصلا پیشنهاد نمی شود که اگر ماهر نیستید سمت این کار نروید.درادامه شما را بیشتر با دعای شرف و خواص دعای شرف الشمس آشنا خواهم کرد.

شرف الشمس سپری در برابر چشم زخم:

آداب تمدید شرف الشمس - جواهری رضوی

حال که دانستیم تمدید شرف الشمس چیست و چگونه است ، بیاید شما را با یکی از بهترین خواص شرف الشمس آشنا کنم.خیلی ها بر این باورند که برای دفع چشم زخم ، باید از حرز امام جواد علیه السلام استفاده کرد.این باور درست هست.در 80 خواص حرز امام جواد علیه السلام نیز این ویژگی آمده است.اما از طرفی با به همراه داشتن شرف الشمس شما از هرگونه چشم زخمی در امان خواهید بود.بین شرف الشمس و حرز جواد خواص یکسان زیادی وجود دارد که دفع چشم زخم یکی از ویژگی هاست.شرف الشمس همانند یک لایه محافطتی برای مصرف کننده عمل می کند که نتنها چشم زخم بلکه مصرف کننده را از آسیب هایی که ممکن است در طول روز برای او پیش بیاید نیز محافظت می کند.

این ویژگی بسیار به شما کمک می کند تا کار های روزمره خود را بدون استرس انجام بدهید و نگران آسیب های بیرونی نباشید.البته که ابتدا تکیه به خداوند لازم است و بعد از شرف الشمس کمک میگیریم.

ویژگی رزق و روزی شرف الشمس:

بسیاری از افراد شرف الشمس را به این ویژگی میشناسند.کاملا هم درست است.با داشتن یکی از محصولات شرف الشمس و به اذن خداوند ، شما میتوانید رزق و روزی فراوانی را در زندگی تجربه کنید.البته این طور نیست که شما شرف را تهیه کنید و دیگر هیچ کاری را انجام ندهید و به امید این باشید که ثروتمند خواهید شد.خیر اینطور نخواهد بود.شما با تلاش خود و به کمک شرف الشمس هست که میتوانید به رزق و روزی خوبی دست پیدا کنید.

افزایش اعتماد به نفس و کارگشایی در کار ها:

در این قسمت به شما یادآوری می کنم که اگر شرف الشمس را تهیه کردید ، نیازی به تمدی شرف الشمس نخواهید داشت.در ابتدای مقاله به طور کل دراینباره توضیح دادم.

اما یکی از بهترین ویژگی هایی که با داشتن شرف الشمس میتواند در زندگی مصرف کننده رخ بدهد ، همین افزایش اعتماد به نفس و کارگشایی می باشد.البته این ها دو خواص جدا هستند که به پیش رفت ما بسیار کمک می کند.بسیار اتفاق میفتد که درکاری گره افتاده است و هرکاری می کنیم نمیتوانیم مشکل را حل کنیم.به کمک شرف الشمس و به اذن خداوند مشکلات از کار های ما یک به یک رفع خواهند شد.اصلا در بعضی مواقع این مشکلات اعتماد به نفس مار هم پایین می آورد و احساس ناتوانی میکنیم.با به همراه داشتن یکی از محصولات شرف الشمس نیز میتوانید اعتماد به نفس خود را در رفع این مشکلات تقویت کنید ، تا به راحتی مشکلات را از سر راه خود بردارید.

نکاتی در استفاده از محصولات شرف الشمس:

در این قسمت یک سری نکاتی را در استفاده از محصولات شرف الشمس به شما خواهم گفت تا رعایت کنید و بهترین استفاده را از شرف الشمس ببرید.

  • اگر شماهم مثل من از انگشتر شرف الشمس استفاده می کنید ، بهتر است آن را در دست راست خود قرار بدهید.
  • در هنگام استفاده در زمانهای شرعی مثل ، دروان پریودی و یا جنابت ، استفاده از شرف الشمس مانعی ندارد.اما دقت کنید به دعای شرف الشمس دست نزنید و دعا را لمس نکنید.به این دلیل که دعا از اسامی بزرگ خداوند هستند.
  • در هنگام عبادت سعی کنید شرف الشمس را به همراه داشته باشید.یکی از خواص خوب شرف الشمس این است که باعث برآورده شدن سریع تر حاجات خواهد شد.
  • تماس خود سنگ عقیق زرد با بدن نیز باعث بهبودی سریع تر بسیاری از بیماری ها می شود.
  • یکی از پرتکرار ترین سوالات این است که در هنگام ورود به سرویس بهداشتی باید شرف الشمس را از خود دور کنیم؟توصیه بر این است که اگر شرایطش وجود داشت شرف الشمس را با خود به داخل سرویس بهداشتی نبرید.اما به طور کل به همراه داشتن شرف الشمس در این مکان ها مانعی ندارد.
  • نکته بعدی که در جهت یاداوری مجدد خدمت شما عرض کنم این است که ، تمدید شرف الشمس وجود نخواهد داشت در دوصورت که به شما در ابتدای مقاله توضیح دادم.آداب تمدید شرف الشمس نیز توضیح داده شده است.

چرا نوزدهم فروردین شرف الشمس حکاکی می شود؟

همانطور که میدانید تنها روز حکاکی دعای شرف الشمس در روز فروردین هر سال می باشد.البته یک سری شایعاتی نیز وجود دارد که در روز 18 اردیبهشت نیز حکاکی می شود.اما با یک سرچ ساده در گوگل میتوانید متوجه شوید که شرف الشمس فقط در روز 19 فروردین حکاکی می شود.حال چرا این روز انتخاب می شود؟

به این دلیل است که در این روز خورشید مسلط تر از باقی روز های سال بروی زمین است و حالتی مثل شب های قدر را ایجاد می کند.هر ساله در این روز این اتفاق میفتد.به همین دلیل این روز را برای حکاکی دعای شرف الشمس انتخاب کردند.شرف الشمس بسیار قدمت قدیمی دارند و بزرگان بسیاری در دین در رابطه با شرف الشمس سخن گفته اند.اگر هم دقت کرده باشید ، مقام معظم رهبری هم همیشه یک انگشتر شرف الشمس در دست دارند.این بدنی معناست که شرف الشمس معتبر است و بسیار در زندگی میتواند تاثیرگذار باشد.

کلام پایانی:

پس در این مقاله دانستیم که اگر به شما چیزی به نام تمدید شرف الشمس گفته شد ، باور نکنید چرا که اگر به خرید شرف الشمس پرداخیتد ، همان یکبار کافی می باشد.دیگر نیازی نیست هرسال دعا را تمدید کنید.

اگر قصد خرید شرف الشمس را دارید بهتر است از مشهد مقدس اینکار را کنید.مشهد مقدس مرجع اصلی حکاکی دعای شرف الشمس هست و بهترین استادان برای حکاکی دعای شرف الشمس در این شهر حضور دارند.حال اگر در شهر مشهد ساکن نیستید اصلا نگران نباشید و لازم نیست تا مشهد سفر کنید.ما در فروشگاه جواهری رضوی به شما این امکان را می دهیم که بتوانید به خرید شرف الشمس از شهر مشهد مقدس بپردازید.جال چرا باید شما به جواهری رضوی اعتماد کنید؟

  1. اول به این دلیل که وبسایت ما دارای نماد اطمینان الکترونیکی می باشد.این نماد متعلق به سازمان صنعت و تجارت می باشد.این یعنی فروشگاه ما از نظر سازمان تجارت مطمعن می باشد.این نماد را میتواندی در قسمت پایین سمت راست ببینید.روی آن کلیک کنید تا اطلاعات برای شما باز شود.
  2. مورد بعدی این است که ما کاملا از محصولات خود مطمعن هستیم.برای اینکه شماهم از خرید خود مطعن شوید ، یک عدد کارت ضمانت طلایی نیز با خرید شما برای شما ارسال می شود.این کار ضمانت طلایی 60 روزه هست.بدین معنی که شما تا 60 روز میتوانید محصول را بررسی کنید.اگر به هر دلیلی محصول را پسند نکردید میتوانید مرجوع کنید و تمامی مبلغ را پس بگیرید.
  3. مورد سوم این است که ما در قبال خرید شما ارزش قائل هستیم.برای هر خرید برای شما چهار هدیه قرار دادیم که میتوانید با هر خرید یکی از هدیه های ارزشمند را انتخاب کنید تا برای شما ارسال شود.این هدیه ها در صفحه خرید مشخص هستند.
  4. مورد چهارم نیز ارسال رایگان می باشد.ضمن قدردانی از اعتماد شما علاوه بر چهار هدیه ، ما ارسال رایگان نیز قرار دادیم تا بدین صورت قدردان اعتماد شما باشیم.
  5. برای وارد شدن به فروشگاه اینترنتی نیز میتوانید روی جواهری رضوی کلیک کنید و یا به آدرس روبرو وارد شوید.javaheryrazavi.com

شما لایق بهترین ها هستید❤️.

مطالب مرتبط:

مضرات شرف الشمس

طریقه شارژ سنگ شرف الشمس

نظر آیت الله بهجت در مورد شرف الشمس

این مقاله در تاریخ 22 خرداد 1403 و معادل 11 ژوئن 2024 تنظیم شده است.

 

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه هشت ضلعی یا رقیه(س)

1,350,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی نام مقدس رقیه (س) به صورت عمیق توسط استاد اکرمی✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح قدرت علی(ع)

قیمت اصلی 1,240,000 تومان بود.قیمت فعلی 930,000 تومان است.
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ حکاکی نام مقدس علی (ع) به صورت عمیق توسط استاد اکرمی✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح رهبری یا ابوالفضل

975,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی نام مقدس یا ابوالفضل✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل انجام شده است.✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح قدرت آیت الکرسی

965,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی ذکر آیت الکرسی✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل انجام شده است.✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح نعمت حسبی الله

935,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی ذکر حسبی الله✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل انجام شده است.✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح رهبری یا مهدی

985,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی نام مقدس یا مهدی✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل انجام شده است.✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح رهبری مشبک بسم الله الرحمن الرحیم

795,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی ذکر بسم الله الرحمن الرحیم✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل انجام شده است.✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح رهبری حسبی الله

980,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی ذکر حسبی الله✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل انجام شده است.✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح نیزه با حکاکی یا علی

955,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی نام مقدس علی (ع)✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل انجام شده است.✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح نیزه علی

960,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی نام مقدس علی (ع)✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل انجام شده است.✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح شاپرک حسبی الله

945,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی ذکر حسبی الله✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل انجام شده است.✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه آیت الکرسی و حرز صغیر

قیمت اصلی 1,150,000 تومان بود.قیمت فعلی 950,000 تومان است.
✔ انگشتر نقره 925 عیار✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی ذکر دور نگین آبت الکرسی و وسط نگین حرز صغیر امام جواد (ع)✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این انجام شده است.✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *