مقالات

حرز امام جواد در حال جنابت

حرز امام جواد در حال جنابت - جواهری رضوی

حرز امام جواد یکی از حرزهای مشهور و مقدس در اسلام است که به نام امام جواد (ع) نامگذاری شده است. حرز امام جواد در حال جنابت یکی از مسعله هایی هست که باید به آن توجه داشت.این حرز به منظور حفظ از شر و بدی ها و جلب برکت و رحمت خداوند توصیه می شود. حرز امام جواد شامل آیاتی از قرآن کریم است که به طور خاص به امام جواد (ع) اختصاص دارد.

این حرز به صورت کتیبه ای طراحی شده است که می توان آن را در قلب یا در دست داشت و در طول روز و هنگام نیاز به آن آیات را قرائت کرد. اعتقاد بر این است که حرز امام جواد قادر است در برابر هرگونه بلا و مشکلی در دسترس باشد و توانایی محافظت از فرد را داشته باشد.

همیشه یکی از راه های پرقدرت برای جذب ثروت و یا کارگشایی در کار ها و بسیاری برکات دیگر در زندگی ، حرز امام جواد علیه السلام می باشد.با خرید حرز امام جواد شما به راحتی می توانید یک زندگی بسیار عالی و پر از آرامش داشته باشید.اما یکی از پر ترکرار ترین سوالات شما ، حرز امام جواد در حال جنابت میباشد که در این قسمت به طور کامل با این مسعله آشنا خواهیم شد.javaheryrazavi.com

همراه داشتن حرز امام جواد هنگام جنابت:

بستن حرز امام جواد در حال جنابت یکی از مساعل مهمی هست که بسیار پرسیده می شود.همانطور که می دانید حرز امام جواد یکی از حرز های معروف و محبوب منسوب هب امام جواد علیه السلام می باشد که در زندگی بسیار برکات خودش را دارد.این دعا یک دعای مقدس می باشد که باید در نگهداری از آن دفت کرد.اما به همین دلیل این سوال پیش می آید که آیا استفاده از حرز امام جواد هنگام جنابت مشکلی دارد و یا خیر؟

باید بگویم که همراه داشتن حرز امام جواد هنگام جنابت مشکلی ندارد و مطلبی درابناره که اگر حرز را در حال جنابت استفاده کنیم مشکل ساز است ، بیان نشده است.به همین دلیل توصیه شده است که در اینحالت از حرز استفاده نشود اما ، استفاده کردن حرز امام جواد هنگام جنابت نیز مشکلی ندارد.در این خصوص برای استفاده از حرز در مکان هایی مثل حمام و سرویس های بهداشتی هم همانند استفاده حرز در حال جنابت است.مانعی ندارد اما در این مکان ها به همراه نداشته باشید بهتر خواهد بود.

پس به این نتیجه می رسیم که بستن حرز امام جواد در حال جنابت مانعی ندارد و مشکلی برای حرز ایجاد نمی کند.اما بارهم می گویم بهتر است که در این حالت حرز را با خود نداشته باشید.درضمن به یاد داشته باشید که به دلیل اینکه در این حالت بدن ناپاک هست ، بهتر است از بازوبند و یا گردنبند چرمی استفاده شود تا با حرز با بدن در تماس نباشد.

حرز امام جواد در حال جنابت 

حرز امام جواد یکی از حرزهای محبوب و معروف در میان مسلمانان است که به منظور حفظ خود از گناهان و ضرو بدی استفاده می‌شود. این حرز به نام امام محمد تقی جواد الائمه معروف است و متن آن از دعاهای مختلف است که برای خشوع و تقوا و همچنین حفظ از آفات و بلاها استفاده می‌شود.حرز امام جواد در حال جنابت و بستن آن را باید بدانید تا به مشکلی برنخورید.

به طور کلی، حرز امام جواد به عنوان یک وسیله محافظتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و اعتقاد بر این است که با خواندن آن و در نظر گرفتن معنای آن، محافظت از نفس در برابر وسوسه ها و نیز جلوگیری از اقدامات ناخوشایند و گناهان امکان‌پذیر است.

این حرز به منظور تقویت روحانیت و افزایش ایمان مؤمنان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یک ابزار روحانی محبوب در میان افراد مذهبی شناخته می‌شود.در رابطه با استفاده حرز امام جواد هنگام جنابت هم باید بگویم که استفاده از حرز در این حالت مانعی ندارد.

تاثیرات حرز امام جواد در حال جنابت 

بستن حرز امام جواد در حال جنابت - جواهری رضوی

جنابت یکی از شرایط زندگی می باشد.پس اگر قصد خرید حرز را دارید ، باید حرز امام جواد در حال جنابت را بدانید.حرز امام جواد (ع) یکی از حرزهای معروف و مقدس در اسلام است که بر اثر برکت و قدرت آن، تاثیرات عمده‌ای در حال جنابت دارد. حرز امام جواد (ع) به عنوان یک حرز مقدس برای حفظ و پاکیزگی از گناهان جنابت استفاده می‌شود. این حرز با کسب دانش و آگاهی از اهمیت و قدرت آن، می‌تواند به تقوا و پاکیزگی فرد کمک کند و باعث شکل گیری عادت‌های نیکو در زندگی او شود.

همانطور که گفته شد حرز امام جواد در خال جنابت یکی از شرایط بستن حرز می باشد.تا الان هیچ گونه مطلبی در اینباره که بستن حرز امام جواد در حال جنابت ممنوع است بیان نشده است.به همین دلیل تاثیرات حرز در این حالت نیز تفاوتی با تاثیرات حرز در حالت عادی برای فرد نخواهد داشت.اما خب همانطور که ما در این حالت به آیات قرآن دست نمی زنیم بهتر است که به دعای حرز امام جواد علیه السلام هم دست نزنیم و یا اینکه ان را با خود در این حالت به همراه نداشته باشیم.وگرنه مانعی برای استفاده حرز امام جواد هنگام جنابت وجود ندارد.

خواص مثبت استفاده از حرز امام جواد هنگام جنابت 

این گوهر اسمانی بسیار زیاد برکات شگفت انگیزی دارد که با تهیه آن برای شما اتفاق میفتد.اما یک سری شرایطی را باید در نظر داشته باشید.حرز امام جواد در حال جنابت یکی از این شرایط می باشد. حرز امام جواد (ع) یکی از حرزهای معروف در میان مسلمانان است که برای محافظت از خود در برابر افکار و احساسات منفی و نیروهای شیطانی استفاده می‌شود. این حرز به طور خاص به امام جواد (ع)، یا نهمین  امام شیعه، تعلق دارد.

همانطور که میدانید و در مقاله خواص حرز امام جواد برای شما به طور کامل توضیح دادم ، حرز امام جواد اثرات مثبت بسیار زیادی دارد.حال شاید به این فکر بیفتید که همراه داشتن حرز امام جواد هنگام جنابت ممکن است این برکات را از بین ببرد و یا حتی دعا را باطل کند.باید گفت که برای اکثر افراد حالت جنابت رخ می دهد و در اکثر مواقع هم این امر یک امر غیر ارادی می باشد.به همین دلیل اگر شما در حال جنابت از حرز امام جواد استفاده می کنید ، مشکلی برای دعا بوجود نخواهد امد.اما خب باید سریعا غسل کرده و حالت جنابت را رفع کنید.

اعتقاد به آن است که با خواندن حرز امام جواد (ع)، فرد می‌تواند از ورود افکار منفی و شیطانی به ذهن و قلب خود جلوگیری کند و در برابر وسوسه‌ها و اغواها مقاومت کند. همچنین، این حرز به عنوان یک وسیله حفظ عفاف و پاکیزگی در زندگی روزمره فرد نقش مهمی دارد و می‌تواند به افزایش ارادت و عشق به خداوند و اهل بیت ایشان کمک کند.اینها نیز گوشه هایی از خواص حرز امام جواد می باشند.

 

محصولات حرز امام جواد (ع)

لوح نقره عین علی

2,000,000 تومان
✔ لوح نقره عین علی✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت بروز شده می باشد.

قطعه ای متبرک از فرش حرم امام رضا علیه السلام سایز کوچک

95,000 تومان
این فرش ، قطعه ای متبرک از فرش حرز امام رضا علیه السلام می باشد که به صورت تابلو فرش برای شما عزیزان موجود شد.

قطعه ای متبرک از فرش حرم امام رضا علیه السلام

130,000 تومان
این فرش ، قطعه ای متبرک از فرش حرز امام رضا علیه السلام می باشد که به صورت تابلو فرش برای شما عزیزان موجود شد.

پک کامل حرز امام جواد (ع) برای کودکان

450,000 تومان
✔ دعای حرز امام جواد علیه السلام نوشته روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ قاب نقره 925 عیار بین المللی✔ بازوبند چرمی با کیفیت مناسب برای کودکان✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت بروز شده می باشد.

پک ویژه حرز امام جواد (ع)

750,000 تومان
✔ پک کامل حرز امام جواد علیه السلام (بازوبند و یا گردنبند چرمی به انتخاب شما ، دعای حرز امام جواد روی پوست آهو به صورت دست نویس، قاب نقره 925 عیار)✔ دعای ویژه حرز کبیر امام رضا علیه السلام روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ نگین رزق و روزی به همراه دعای شرف الشمس حکاکی شده زیر نگین✔ قطعه ای مبارک از فرش حرم امام رضا علیه السلام✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کن✔ از قسمت مشخص شده میتوانید به انتخاب خودتون یک بازوبند و یا گردنبند را انتخاب کنید.قیمت بروز شده می باشد.

گردنبند نقره حرز امام جواد علیه السلام سایز بزرگ

500,000 تومان700,000 تومان
✔ دعای حرز امام جواد (ع) روی کاغذ به صورت دست نویس داخل گردن آویز✔ گردن آویز نقره 925 عیار بین المللی✔ زنجیر نقره 925 عیار بین المللی✔ حکاکی ذکر الله و محمد روی گردن آویز✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کندر قسمت مشخص شده میتوانید با زنجیر و یا بدون زنجیر نقره بودن این محصول را انتخاب کنید.قیمت ها بروز شده می باشند

گردنبند نقره حرز امام جواد علیه السلام سایز کوچک

450,000 تومان650,000 تومان
✔ دعای حرز امام جواد (ع) روی کاغذ به صورت دست نویس داخل گردن آویز✔ گردن آویز نقره 925 عیار بین المللی✔ زنجیر نقره 925 عیار بین المللی✔ حکاکی ذکر یا فاطمه روی گردن آویز✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کندر قسمت مشخص شده میتوانید با زنجیر و یا بدون زنجیر نقره بودن این محصول را انتخاب کنید.قیمت ها بروز شده می باشند

حرز امام جواد علیه السلام نوشته شده روی پوست آهو به صورت تک

150,000 تومان
✔ دعای حرز امام جواد (ع) روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ تمامی آداب نوشتن حرز امام جواد علیه السلام رعایت می شود✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت بروز شده می باشد.کدکالا 0009

حرز امام جواد علیه السلام روی پوست آهو به همراه گردنبند چرم طبیعی گرد

قیمت اصلی 205,000 تومان بود.قیمت فعلی 185,000 تومان است.

این مدل رنگبندی های مختلفی دارد و به صورت رندوم یک رنگ برای شما ارسال می شود.

✔ دعای حرز امام جواد علیه السلام نوشته شده روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ گردنبند چرم باکیفیت✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت بروز شده می باشد.کدکالا 0008

حرز امام جواد علیه السلام روی پوست آهو به همراه گردنبند چرم طبیعی طرح کیف رنگی

قیمت اصلی 230,000 تومان بود.قیمت فعلی 200,000 تومان است.
✔ دعای حرز امام جواد (ع) روی پوست اهو به صورت دست نویس✔ گردنبند چرمی و با کیفیت✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.کدکالا 0007

نماز نیابتی حرز امام جواد علیه السلام توسط خدام امام رضا علیه السلام

150,000 تومان
✔ نماز حرز امام جواد علیه السلام توسط خدام امام رضا علیه السلام خوانده می شود.✔ نام خودتون و نام مادرتون رو شناسنامه ای در قسمت مشخص شده بنویسید.✔ نماز شما بلافاصله بعد از ثبت خوانده خواهد شد.✔ برای پیگیری نماز هم میتوانید با شماره تلفن 09154122570 تماس بگیرید و یا در همه پیام رسان های ایرانی و بین المللی میتوانید پیام ارسال کنید.

تابلو و ان یکاد به همراه حرز امام جواد علیه السلام دست نویس روی پوست آهو کامل

قیمت اصلی 4,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,900,000 تومان است.
✔ تابلو و ان یکاد و حرز امام جواد (ع) روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ تمامی آداب نوشتن دعای حرز امام جواد رعایت می شود✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت به روز شده می باشد.کدکالا 0004

عوارض حرز امام جواد در حال جنابت:

بستن حرز امام جواد در حال جنابت چکونه است - جواهری رضوی

موضوع بعدی که بسیار در بستن حرز امام جواد در حال جنابت باید به آن اشاره کرد ، مضرات آن در این حالت می باشد.حرز امام جواد در حال جنابت و مضرات آن بسیار مورد توجه شما بوده و بسیار نیز سوال می پرسید.در این قسمت به طور کامل به شما پاسخ خواهم داد.

اگر قسمت های قبل این مقاله را به خوبی خوانده باشید ، پاسخ این سوال را به راحتی خودتان به خودتان میتوانید بدهید.در قسمت های قبل گفتیم که همراه داشتن حرز امام جواد هنگام جنابت مشکلی نخواهد داشت.پس طبیعتا مضرات آن هم وجود نخواهد داشت.چرا اگر استفاده از حرز امام جواد هنگام جنابت مضر بود ، تا الان مطلبی در اینباره گفته می شد.البته در مراجعی نیز دیده شده است که درباره عوارض حرز امام جواد به طور کلی گفته شده است.درواقع اینهاهم ساخته ذهن بعضی از انسان هاست و حرز امام جواد هیچگونه ضرری ندارد.برای اطلاعات بیشتر در اینباره میتوانید روی عوارض حرز امام جواد کلیک کنید تا بدانید که حرز امام جواد هیچ گونه ضرری نخواهد داشت.

راهکار های اثر بخشی بیشتر حرز امام جواد در هنگام جنابت 

شرایط بستن حرز امام جواد در حال جنابت - جواهری رضوی

حرز امام جواد (ع) یکی از راهکارهایی است که برای مقابله با جنابت و اثرات منفی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنابت عملی است که شامل کارها و رفتارهایی است که در حق دیگران انجام می‌شود و باعث صدمات جسمی و روحی می‌شود. برای مقابله با این عمل ، حرز امام جواد (ع) به عنوان یکی از راهکارهای موثر مطرح شده است.

از راهکارهای اثر بخشی بیشتر حرز امام جواد (ع) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. اولین راهکار این است که برای استفاده از حرز امام جواد (ع) باید با ایمان و اعتقاد به آن اقدام شود. برای این منظور، باید با اطمینان کامل به این حرز روی آورده و به آن اعتقاد داشته باشیم.

همچنین، باید آن را به صورت منظم و مداوم تکرار کنیم تا به صورت مداوم تأثیر آن را در زندگی خود احساس کنیم.دومین راهکار این است که در هنگام استفاده از حرز امام جواد (ع)، باید با تمام توجه و تمرکز این عمل را انجام دهیم. باید ذهن و قلب خود را در آن لحظه به حرز امام جواد (ع) متمرکز کنیم و با احساسات عمیقی آن را تکرار کنیم. این کار به ما کمک می‌کند تا از طاقت و قدرت این حرز بهره بیشتری ببریم و تأثیرات آن را به‌طور کامل در زندگی خود احساس کنیم.

به طور کلی، استفاده منظم و با اعتقاد از حرز امام جواد (ع) می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم در برابر جنابت مقاومت کنیم و به مرور زمان زندگیمان را بهبود بخشیم.

نحوه خواندن حرز امام جواد در هنگام جنابت 

شرایط بستن حرز امام جواد در حال جنابت چیست؟ - جواهری رضوی

بستن حرز امام جواد در حال جنابت یکی از مساعلی بود که به طور کامل در این مقاله به شما گفته شد.حال اگر بخواهیم دعا را بخوانیم مشکلی دارد و یا نه؟

خب این دعا هم از طرف خداوند به ائمه معصومین علیه السلام رسیده است و مقدس می باشد.قبل تر هم گفته شد که شما با حالت جنابت به سمت قرآن هم نمی روید.البته مقایسه قرآن مجید با حرز امام جواد مقایسه درستی نیست ، ولی می توان نتیجه گرفت که بهتر است ابتدا حالت جنابت خود را رفع کنیم و بعد اگر میخواهیم دعا را بخوانیم تا مشکلی بوجود نیاید.

نتیجه آخر:

خب پس به طور کامل با حرز امام جواد در حال جنابت آشنا شدید و دانستید که در این حالت باید چگونه از حرز استفاده کنید.برای بهره گیری از خواص حرز باید این شرایط را بدانید تا مشکلی برای استفاده از حرز برای شما بوجود نیاید.در هر صورت استفاده از حرز امام جواد هنگام چنابت مشکلی ندارد و همراه داشتن حرز امام جواد هنگام جناب مانعی را ایجاد نمی کند و شما میتوانید از خواص ان نیز بهره مند شوید.اما سریعا باید به رفع جنابت اقدام کنید و غسل را انجام دهید.

شما با خرید حرز امام جواد هیچ وقت زندگی سختی را به اذن خداوند تجربه نخواهید کرد.فقط باید به آن اعتقاد داشته باشید.درضمن اگر برای تهیه حرز مشکل دارید ، میتوانید از وب سایت جواهری رضوی استفاده کنید.این فروشگاه دارای نماد اطمینان می باشد و محصولات حرز امام جواد علیه السلام در این فروشگاه دارای 60 روز ضمانت خواهند بود.درضمن این ضمانت ضمانت بازگشت وجه می باشد.راستی ارسال محصولات در جواهری رضوی به سراسر ایران کاملا رایگان خواهد بود.

امیدوارم این پست برای شما مفید بوده باشد.لطفا با ارسال نظرهای زیباتون به ما انرژی بدهید.javaheryrazavi.com

درضمن اگر از این گوهر های الهی بسیار استفاده می کنید و تاثیرات مثبت ان ها را در زندگی میبینید ، حتما از محصولات شرف الشمس نیز بهره ببرید که بسیار پر برکت در زندگی خواهد بود.برای یا دریافت اطلاعات در اینباره هم میتوانید به قسمت مجله خبری وب سایت مراجعه کنید و تمامی اطلاعات را درباره این گوهر آسمانی بدست اورید.خرید شرف الشمس زندگی شما را دگرگون خواهد کرد.🙏💕

مطالب مرتبط:

همه خواص حرز امام جواد علیه السلام

آیا حرز امام جواد عوارضی دارد؟

حرز امام جواد علیه السلام برای دفع همزاد

تاثیر حرز امام جواد (ع) در بارداری چگونه است؟

این مقاله در تاریخ 21 بهمن سال 1402 و معادل 10 فوریه 2024 بروزرسانی شده است.

محصولات مرتبط

سوره احزاب کامل دست نویس روی پوست آهو ، دعای بخت گشایی

350,000 تومان
✔ دعای سوره احزاب روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ تمامی آداب نوشتن سوره احزاب رعایت می شود✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت بروز شده می باشد.

انگشتر زنانه نقره شرف الشمس طرح چشم و حکاکی شرف شمس 1403

770,000 تومان1,170,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

حرز امام جواد علیه السلام روی پوست آهو به همراه بازوبند تمام چرم طبیعی

قیمت اصلی 215,000 تومان بود.قیمت فعلی 195,000 تومان است.
✔ دعای حرز امام جواد (ع) روی پوست اهو به صورت دست نویس✔ بازوبند چرم طبیعی و با کیفیت✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کن✔ در قسمت انتخاب بازوبند میتوانید مدل های مختلف بازوبند را به انتخاب خودتون سفارش بدهید.قیمت ها بروز شده می باشند.کد کالا 0005

حرز امام جواد علیه السلام روی پوست آهو به همراه گردنبند چرم طبیعی

قیمت اصلی 210,000 تومان بود.قیمت فعلی 190,000 تومان است.

شما عزیزان میتوانید به انتخاب خود یک مدل گردنبند را انتخاب کنید.

✔ دعای حرز امام جواد علیه السلام نوشته روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ گردنبند چرم باکیفیت✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت بروز شده می باشد.کدکالا 0006

انگشتر شرف الشمس مردانه ای شاه پناهم بده

1,276,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر زنانه نقره شرف الشمس طرح پروانه

755,000 تومان1,155,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر دست ساز شرف الشمس مردانه اصل طرح یزدان

4,500,000 تومان5,200,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

پک کامل حرز امام جواد(ع) روی پوست آهو به همراه قاب نقره و بازوبند یا گردنبند تمام چرم طبیعی

قیمت اصلی 490,000 تومان بود.قیمت فعلی 450,000 تومان است.
✔ دعای حرز امام جواد علیه السلام نوشته روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ قاب نقره 925 عیار بین المللی✔ گردنبند چرمی باکیفیت✔ بازوبند چرمی با کیفیت✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنشما عزیزان میتوانید از قسمت انتخاب بازوبند ، به انتخاب خودتون یکی از انواع بازوبند ها یا گردبند ها را انتخاب کنید.قیمت بروز شده می باشد.کدکالا 0003

تسبیح سنگ طبیعی 101 دانه عقیق زرد شرف الشمس

385,000 تومان
✔ تسبیح سنگ طبیعی عقیق زرد (شرف الشمس)✔ تعداد مهره ها 101 دانه✔ اندازه مهره ها 6 میلی متر✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر طرح رهبری اشکی با نگین عقیق زرد و حکاکی شرف الشمس

950,000 تومان1,650,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

حرز امام جواد علیه السلام روی پوست آهو به همراه گردنبند چرم طبیعی طرح کیف رنگی

قیمت اصلی 230,000 تومان بود.قیمت فعلی 200,000 تومان است.
✔ دعای حرز امام جواد (ع) روی پوست اهو به صورت دست نویس✔ گردنبند چرمی و با کیفیت✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.کدکالا 0007

تسبیح سنگ طبیعی 33 دانه عقیق زرد شرف الشمس هلی تراش

390,000 تومان
✔ تسبیح سنگ طبیعی عقیق زرد (شرف الشمس)✔ تعداد مهره ها 33 دانه✔ به صورت هلی تراش✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

6 نظر در “حرز امام جواد در حال جنابت

  1. رضا نریمانی گفت:

    ممنون از این مطلب خوبتون.این مورد برای من سوال بود.جوابم رو گرفتم.

    1. admina گفت:

      سلام وقت بخیر.سلامت باشید.

  2. ممنون خیلی کامل و واضح توضیح دادین.خدا خیرتون بده گفت:

    ممنون خیلی کامل توضیح دادین.خداخیرتون بده

    1. admina گفت:

      سلام.سلامت باشید.

  3. بهمن گفت:

    خاک بر سرتون با این نحوه متن نوشتنتون
    هرچی خوندم آخر به یک جواب ساده که میخواستم نرسیدم
    ۲۰۰ خط تف دادین برای یک کلمه، آخرم پیدا نشد.
    به قیمت یکم سئوی بالاتر، مردمو مسخره خودتون کردین

    1. admina گفت:

      سلام وقت شما بخیر.
      جواب سوال شما بعد از مقدمه مقاله داده شده.در پاراگراف اول : به همراه داشتن حرز امام جواد هنگام جنابت.درضمن در پاراگراف های محتلف از مقاله به این موضوع اشاره شده و توضیح دادشده.شما یا درست مقاله رو نخوندید و یا قصد دیگه ای از این نظر دارید.
      دفعه بعدی هم اگر خواستید نظر بدید حتما مطمعن بشید که مقاله رو به درستی خونده باشید که مثل الان شرمنده نشید.
      یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *