مقالات

حرز امام جواد از کجا تهیه کنم؟

حرز امام جواد از کجا تهیه کنم؟ - جواهری رضوی

یکی از سوالات پر تکرار شما عزیزانی که قصد خرید حرز جواد علیه السلام رادارید این است که حرز امام جواد از کجا تهیه کنم؟خب این بدیهی می باشد که شما دنبال حرز اصل بگردید و به هرکسی اطمینان نداشته باشید.حرز آداب خاصی دارد که برای نوشتن ان باید رعایت شوند.پس این کاملا عقلانی است که به دنبال خرید حرز امام جواد با کیفیت بالا باشید.حال اینکه حرز امام جواد اصل از کجا بگیرم را من در این مقاله به طور کامل به شما خواهم گفت.

حرز امام جواد علیه السلام دعایی می باشد که 80 خواص منحصر به فرد را برای فرد به دنبال خواهد داشت.این دعا بسیار مقدس می باشد و باید به خوبی از آن مراقبت کرد.اما برای اینکه بدانید حرز امام جواد را باید از کجا تهیه کنید ، باید بگویم چندین پارامتر را باید بررسی کنید تا یک خرید مناسب داشته باشید.خب همانطور که میدانید فروشگاه های اینترنتی زیادی امروزه این دعای مقدس را به فروش می رسانند.خیلی از این فروشگاه ها حرز اصلی را به فروش می رسانند و خیلی ها هم نه.به همین دلیل اهمیت اینکه بدانید چطور حرز اصل را تشخیص دهید بالاست.پس در این مقاله همراه من باشید تا پاسخ سوال حرز امام جواد از کجا تهیه کنم را به طور کامل به شما بدهم.

تهیه حرز امام جواد از شهر مشهد مقدس:

چگونگی تهیه حرز امام جواد اصل از مشهد- جواهری رضوی

خرید حرز امام جواد در مشهد یکی پاسخ های مهم برای سوال حرز امام جواد از کجا تهیه کنم خواهد بود.ببینید مرجع اصلی تولید و تهیه حرز شهر مشهد می باشد.به همین دلیل اگر میتوانید به این شهر سفر کنید ، بسیار بهتر می باشد که حرز را از مشهد تهیه کنید.اما خب خیلی ها نیز نمی توانند برای خرید حرز به مشهد بیایند.برای همین فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که در مشهد واقع شده اند و حرز را برای شما از مشهد ارسال می کنند.

معمولا برای نوشتن حرز از استادان ماهر در این زمینه استفاده می شود.چرا که کوچک ترین مشکلی در نوشتن حرز اگر پیش بیاید ، دعای حرز را باطل خواهد کرد.پس خیلی مهم هست که کسی که نوشتن دعای حرز امام جواد را برعهده دارد مومن و مسلمان باشد.اگر کوچکترین مشکلی در نوشتن حرز بوجود بیاید ، خواص حرز امام جواد برای شما اتفاق نخواهد افتاد.پس این نکته را به یاد داشته باشید که بسیار توصیه می شود از شهر مشهد حرز را تهیه کنید.اگر میتونید حضوری سفر کنید و اگر هم نه از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید.در ادامه خواهم گفت به چه فروشگاه هایی برای خرید حرز امام جواد باید اطمینان کنید.

حرز امام جواد اصل چطوری بگیرم؟

حرز امام جواد اصل از کجا تهیه کنم؟ - جواهری رضوی

خب یک مشکل اساسی برای اینکه حرز امام جوا از کجا بگیرم این است که راه های تشخیص اصل آن چگونه است؟خیلی از شما عزیزان در این زمینه هنوز مشکل دارید.من در این قسمت میخواهم این مشکل را برای همیشه برای شما حل کنم.البته در ابتدا به شما بگویم که اگر به یک کارشناس در این زمینه مراجعه داشته باشید خیلی بهتر است.اما این روش هایی که به شما خواهم گفت را تست کنید ، حرز با کیفیت تهیه خواهید کرد.اینها تجربیات خود من در این سال های فعالیت در این حوزه می باشد.

مهم ترین بخش هر حرزی پوست آهو و نحوه نوشتن آن می باشد.این دو مورد را اگر با دقت بررسی کنید ، میتوانید یک حرز با کیفیت داشته باشید.حال به شما خواهم گفت که هر مورد را چطور بررسی کنید.

  • در رابطه با پوست آهو ابتدا صحبت می کنم.ببینید برای نگارش دعای حرز امام جواد دو نوع پوست هست.یک پوست بز و دیگری پوست آهو.اصلا توصیه نمی شود که برای حرز امام جواد علیه السلام پوست آهو تهیه کنید.پوست آهو بسیار ضخیم می باشد و برای جا دادن در قاب نقره بسیار سخت است و کیفیت مناسبی نخواهد داشت.پوست آهویی که تهیه می کنید در دست بگیرید.پوست نباید ضخامت زیادی داشته باشد.با دست گرفتن پوست مشخص می شود که نازک است و یا ضخیم.حال که مشخص شد باید پوست را بو کنید.پوست های آهو بوی خاصی دارند که با کاغذ معمولی فرق دارد.با بو کردن پوست مشخص می شود که پوست آهو تهیه کرده اید و یا خیر.اینکه حرز امام جواد از کجا تهیه کنم بسیار به این مورد بستگی دارد.پس این دو مورد رو بررسی کنید و کیفیت خرید خودتون رو بالا ببرید.
  • مورد بعدی در خرید حرز امام جواد ، نحوه نگارش دعا خواهد بود.خب ما که نمی توانیم با کسی که دعا را می نویسد ارتباط داشته باشیم.مگر اینکه خودمان بنویسیم و یا اینکه کسی را خودمان برای نوشتن انتخاب کنیم.اما به طور کل برای اینکه بدانید دعا خود و با کیفیت نگارش شده است ، بهتر است در هنگام تهیه حرز امام جواد به دعای نوشته شده کمی دقت داشته باشیم.اگر توانستیم بدون مشکل دعا را از رو بخوانیم ، بعنی دعا با کیفیت نوشته شده است.درضمن دقت داشته باشیم در نگارش دعا هیچ مشکلی نظیر غلط و خط خوردگی نباشد.ای مورد ها را بررسی کنید تا حرز با کیفیت خریداری کنید.
  • روش های دیگری هم هست که باید آنها را مورد بررسی قرار بدهید.اگر میتوانید نحوه ذبح آهو را بدانید بسیار عالی هست.یا اینکه اگر میتوانید پوست اهو را به آزمایشگاه ببرید تا اصل بودن را انجا متوجه بشوید.البته این کار ها را اکثریت نمی توانند انجام بدهند.به همین دلیل همان دو مورد اول را بررسی کنید تا حرز امام جواد اصل را تهیه کنید.

تفاوت قیمت حرز امام جواد از چیست؟

حرز امام جواد اصل از کجا بگیرم؟ - جواهری رضوی

شما از هرجایی که حرز امام جواد را تهیه کنید با چندین محصول مواجه می شوید.یکی از دلایل تفاوت قیمت ها بخاطر همین است.اگر دعای تک رو بخواید یک قیمت هست.اگر دعا با بازوبند و یا گردنبند چرمی بخواید یک قیمت رو باید بپردازید و اگر دعا با بازوبند و یا گردنبند چرمی و یک عدد قاب نقره بخواید باید یک قیمت رو بپردازید.اما در همه این حالت ها قیمت حرز امام جواد بین 150 هزار تومان تا 400 هزار تومان خواهد بود.

مورد بعدی که در قیمت حرز امام جواد تاثیر گذار می باشد ، دعای کبیر و صغیر خواهد بود.معمولا حرز هایی که در بازار به فروش می رسد دعای کبیر امام جواد می باشند.خواص حرز امام جواد هم از همین دعای کبیر می باشد.این دعای کبیر می باشد که برای نگارش آن باید آداب خاصی را رعایت کرد.دعای صغیر آداب خاصی برای نوشتن آن وجود ندارد و خودتان هم میتوانید آن را بنویسید.البته خواص آن هم کمتر است.خب معمولا حرز کبیر امام جواد علیه السلام قیمت بالاتری خواهد داشت.درضمن اگر حرز امام جواد روی پوست بز نیز تهیه کنید قیمت پایین تری خواهد داشت.

البته این نکته را نیز بگویم محصولات حرز امام جواد گسترده هستند و ممکن است قیمت های بالاتری نیز داشته باشند.به طور مثال اگر بخواهید حرز با گلاب و زعفران برای شما نوشته شود خب طبیعتا فیمت آن بالاتر از حد گفته شده خواهد بود.

حرز امام جواد از کجا تهیه کنم؟

حرز امام جواد اصل چجوری بگیرم ؟- جواهری رضوی

خب تا الان درباره اینکه حرز با کیفیت تهیه کنید صحبت کردم.اما اینکه حرز امام جواد از کجا نهیه کنم هم یک سوال بی پاسخ می باشد که در این قسمت به شما پاسخ خواهم داد.همانطور که گفته شد اگر برای شما امکان پذیر است ، بهتر است برای تهیه حرز به شهر مشهد بیاید و حرز را از مشهد مقدس تهیه کنید.خب همان نکاتی که پیشتر به شما گفته شد را در خرید حضوری رعایت کنید تا حرز با کیفیت را از مشهد خریداری کنید.اما اگر این امکان برای شما وجود ندارد می توانید از فروشگاه های اینترنتی که در مشهد هستند ، به صورت اینترنتی به خرید حرز امام جواد علیه السلام با کیفیت بپردازید.حال برای خرید از این فروشگاه ها باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟در این قسمت به آن خواهیم پرداخت.

  1. اولین نکته ای که باید به آن دقت داشته باشیم این است که ما به راحتی بتوانیم به ان وب سایت اعتماد کنیم.یک نمادی وجود دارد به ای نماد.این نما به نام نماد اعتماد الکترونیکی هم شناخته می شود.معمولا در صفحه اصلی هر سایت و در قسمت پایین سمت راست و یا سمت چپ این نماد را می توانید مشاهده کنید.این نماد نشان دهنده این است که میتوانید به این وب سایت اینترنتی اعتماد کنید.
  2. مورد بعدی پشتیبانی آن فروشگاه اینترنتی می باشد.باید آن فروشگاه پاسخگوی شما باشد و سوالات شما را به بهترین نحو پاسخ بدهد.برای اینکار هم به آن ها زنگ بزنید و از نحوه پاسخگویی آن ها مطمعن شوید.
  3. برای اینکه بدانم حرز امام جواد از کجا تهیه کنم ، باید این را بدانم که محصولی را که قصد تهیه کردن آن را دارم دارای ضمانت هست و یا خیر؟این مسعله بسیار اهمیت بالایی دارد.اگر فروشگاهی از محصولات خود مطمعن باشد به راحتی محصولاتش را ضمانت خواهد کرد.اگر دیدید که فروشگاهی این کار را انجام نمی دهد و محصولاتش را ضمانت نمی کند ، پس بدانید که یک جای کار اشکال دارد.
  4. مورد بعدی ارسال رایگان می باشد.این فروشگاه ها منتظر این هستند کسی از ان ها خرید کنند.بالاخره تا شمایی نباشید که خرید کنید ، آن ها وجود نخواهند داشت.پس برای اینکه شما را به خود جذب کنند باید یک سری امکاناتی داشته باشند.ارسال رایگان یکی از امکانات می باشد.البته اگر سایتی این امکان را نداشت ، دلیل بر این نیست که نمیتوان به آن فروشگاه اعتماد کرد.ولی بهتر است از فروشگاه های اینترنتیی خرید کنید که ارسال رایگان داشته باشند.

حال شاید باز هم تشخیص این موارد برای خیلی ها مشکل باشد.خب طبیعی هم هست.به همین دلیل من بازهم میخواهم کار شما را در تهیه حرز امام جواد با کیفیت راحت کنم.اگر قصد خرید حرز امام جواد در مشهد را دارید ، میتوانید از فروشگاه اینترنتی جواهری رضوی اقدام کنید.تمامی موارد گفته شد در این مقاله را این فروشگاه رعایت می کند.چه مواردی که در رابطه با تشخیص پوست گفته شد و چه مواردی که در رابطه با فروشگاه های اینترنتی گفته شد.همگی در این وب سایت رعایت می شوند.نکته مهم این است که ارسال به تمامی نقاط کشور رایگان می باشد و مهم تر از آن که تمامی محصولات در این مجموعه جواهری رضوی دارای 60 روز ضمانت می باشند.بدین معنی که شما تا 60 روز میتوانید محصول را مرجوع کنید و کل مبلغ را پس بگیرید.

امبدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.با آرزوی سلامتی و روز ها خوش برای همه ملت ایران.

مطالب مرتبط در جواهری رضوی

علت گم شدن حرز امام جواد چیست؟

بستن حرز امام جواد در زمان پریودی

دعای رزق و روزی برای گشایش کسب و کار

اعمال حرز امام جواد چیست؟

این مقاله در تاریح 24 دی ماه 1402 و معادل 14 ژانویه 2024 تنظیم شده است.

محصولات حرز امام جواد علیه السلام

قطعه ای متبرک از فرش حرم امام رضا علیه السلام سایز کوچک

95,000 تومان
این فرش ، قطعه ای متبرک از فرش حرز امام رضا علیه السلام می باشد که به صورت تابلو فرش برای شما عزیزان موجود شد.

قطعه ای متبرک از فرش حرم امام رضا علیه السلام

130,000 تومان
این فرش ، قطعه ای متبرک از فرش حرز امام رضا علیه السلام می باشد که به صورت تابلو فرش برای شما عزیزان موجود شد.

پک کامل حرز امام جواد (ع) برای کودکان

390,000 تومان
✔ دعای حرز امام جواد علیه السلام نوشته روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ قاب نقره 925 عیار بین المللی✔ بازوبند چرمی با کیفیت مناسب برای کودکان✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت بروز شده می باشد.

پک ویژه حرز امام جواد (ع)

750,000 تومان
✔ پک کامل حرز امام جواد علیه السلام (بازوبند و یا گردنبند چرمی به انتخاب شما ، دعای حرز امام جواد روی پوست آهو به صورت دست نویس، قاب نقره 925 عیار)✔ دعای ویژه حرز کبیر امام رضا علیه السلام روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ نگین رزق و روزی به همراه دعای شرف الشمس حکاکی شده زیر نگین✔ قطعه ای مبارک از فرش حرم امام رضا علیه السلام✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کن✔ از قسمت مشخص شده میتوانید به انتخاب خودتون یک بازوبند و یا گردنبند را انتخاب کنید.قیمت بروز شده می باشد.

گردنبند نقره حرز امام جواد علیه السلام سایز بزرگ

500,000 تومان700,000 تومان
✔ دعای حرز امام جواد (ع) روی کاغذ به صورت دست نویس داخل گردن آویز✔ گردن آویز نقره 925 عیار بین المللی✔ زنجیر نقره 925 عیار بین المللی✔ حکاکی ذکر الله و محمد روی گردن آویز✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کندر قسمت مشخص شده میتوانید با زنجیر و یا بدون زنجیر نقره بودن این محصول را انتخاب کنید.قیمت ها بروز شده می باشند

گردنبند نقره حرز امام جواد علیه السلام سایز کوچک

450,000 تومان650,000 تومان
✔ دعای حرز امام جواد (ع) روی کاغذ به صورت دست نویس داخل گردن آویز✔ گردن آویز نقره 925 عیار بین المللی✔ زنجیر نقره 925 عیار بین المللی✔ حکاکی ذکر یا فاطمه روی گردن آویز✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کندر قسمت مشخص شده میتوانید با زنجیر و یا بدون زنجیر نقره بودن این محصول را انتخاب کنید.قیمت ها بروز شده می باشند

حرز امام جواد علیه السلام نوشته شده روی پوست آهو به صورت تک

150,000 تومان
✔ دعای حرز امام جواد (ع) روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ تمامی آداب نوشتن حرز امام جواد علیه السلام رعایت می شود✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت بروز شده می باشد.کدکالا 0009

حرز امام جواد علیه السلام روی پوست آهو به همراه گردنبند چرم طبیعی گرد

قیمت اصلی 205,000 تومان بود.قیمت فعلی 185,000 تومان است.

این مدل رنگبندی های مختلفی دارد و به صورت رندوم یک رنگ برای شما ارسال می شود.

✔ دعای حرز امام جواد علیه السلام نوشته شده روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ گردنبند چرم باکیفیت✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت بروز شده می باشد.کدکالا 0008

حرز امام جواد علیه السلام روی پوست آهو به همراه گردنبند چرم طبیعی طرح کیف رنگی

قیمت اصلی 230,000 تومان بود.قیمت فعلی 200,000 تومان است.
✔ دعای حرز امام جواد (ع) روی پوست اهو به صورت دست نویس✔ گردنبند چرمی و با کیفیت✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.کدکالا 0007

نماز نیابتی حرز امام جواد علیه السلام توسط خدام امام رضا علیه السلام

150,000 تومان
✔ نماز حرز امام جواد علیه السلام توسط خدام امام رضا علیه السلام خوانده می شود.✔ نام خودتون و نام مادرتون رو شناسنامه ای در قسمت مشخص شده بنویسید.✔ نماز شما بلافاصله بعد از ثبت خوانده خواهد شد.✔ برای پیگیری نماز هم میتوانید با شماره تلفن 09154122570 تماس بگیرید و یا در همه پیام رسان های ایرانی و بین المللی میتوانید پیام ارسال کنید.

تابلو و ان یکاد به همراه حرز امام جواد علیه السلام دست نویس روی پوست آهو کامل

3,900,000 تومان
✔ تابلو و ان یکاد و حرز امام جواد (ع) روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ تمامی آداب نوشتن دعای حرز امام جواد رعایت می شود✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت به روز شده می باشد.کدکالا 0004

انگشتر نقره حرز امام جواد علیه السلام با عیار 925

1,550,000 تومان
✔ ساخته شده از نقره 925 عیار بین المللی✔ دعای حرز امام جواد (ع) زیر علامت ستاره حکاکی خواهد شد.✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنکد کالا 0002برای راهنمای سایز اینجا کلیک کنیدقیمت ها بروز شده می باشند. 

پک کامل حرز امام جواد(ع) روی پوست آهو به همراه قاب نقره و بازوبند یا گردنبند تمام چرم طبیعی

قیمت اصلی 450,000 تومان بود.قیمت فعلی 390,000 تومان است.
✔ دعای حرز امام جواد علیه السلام نوشته روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ قاب نقره 925 عیار بین المللی✔ گردنبند چرمی باکیفیت✔ بازوبند چرمی با کیفیت✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنشما عزیزان میتوانید از قسمت انتخاب بازوبند ، به انتخاب خودتون یکی از انواع بازوبند ها یا گردبند ها را انتخاب کنید.قیمت بروز شده می باشد.کدکالا 0003

حرز امام جواد علیه السلام روی پوست آهو به همراه گردنبند چرم طبیعی

قیمت اصلی 210,000 تومان بود.قیمت فعلی 190,000 تومان است.

شما عزیزان میتوانید به انتخاب خود یک مدل گردنبند را انتخاب کنید.

✔ دعای حرز امام جواد علیه السلام نوشته روی پوست آهو به صورت دست نویس✔ گردنبند چرم باکیفیت✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت بروز شده می باشد.کدکالا 0006

حرز امام جواد علیه السلام روی پوست آهو به همراه بازوبند تمام چرم طبیعی

قیمت اصلی 215,000 تومان بود.قیمت فعلی 195,000 تومان است.
✔ دعای حرز امام جواد (ع) روی پوست اهو به صورت دست نویس✔ بازوبند چرم طبیعی و با کیفیت✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کن✔ در قسمت انتخاب بازوبند میتوانید مدل های مختلف بازوبند را به انتخاب خودتون سفارش بدهید.قیمت ها بروز شده می باشند.کد کالا 0005
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *