مقالات

تسبیح شرف الشمس چیست؟ – خواص تسبیح شرف الشمس

خواص تسبیح شرف الشمس اصل - جواهری رضوی

این مقاله در تاریخ 1 مهر 1402 و معادل 23 سپتامبر 2023 بروزرسانی شده است.

شاید تا به حال زیاد در دست آقایان تسبیح زرد رنگی دیده باشید یا اینکه خودتون از تسبیح عقیق زرد شرف الشمس استفاده می کنید.خرید تسبیح شرف الشمس اصل همیشه یکی گزینه ها برای آقایان می باشد.اما خب تا حالا شاید فکر نکرده اید که این تسبیح اصلا چیست و چه خواصی دارد.خواص تسبیح شرف الشمس بسیار زیاد می باشد.چرا که مهره های تسبیح هم عقیق زرد هستند ، و سنگ عقیق خواص درمانی بسیار زیادی را دارد.از طرفی حرز شرف الشمس هم روی تسبیح حکاکی می شود.پس خواس بی نظیر شرف الشمس هم به تسبیح منتقل می شود.پس می توان گفت که تسبیح شرف الشمس اصل هم بسیار در زندگی به ما کمک خواهد کرد.درادامه بیشتر با خواص تسبیح شرف الشمس و کلا خوده تسبیح آشنا خوهیم شد.

در ضمن شما در فروشگاه اینترنتی جواهری رضوی می توانید به خرید شرف الشمس هم بپردازید و انواع محصولات شرف الشمس از جمله همین تسبیح شرف را در بهترین کیفیت خریداری کنید.

 

خرید محصولات تسبیح شرف الشمس اصل

تسبیح سنگ طبیعی 101 دانه عقیق زرد شرف الشمس

385,000 تومان
✔ تسبیح سنگ طبیعی عقیق زرد (شرف الشمس)✔ تعداد مهره ها 101 دانه✔ اندازه مهره ها 6 میلی متر✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

تسبیح سنگ طبیعی 33 دانه عقیق زرد شرف الشمس هلی تراش

390,000 تومان
✔ تسبیح سنگ طبیعی عقیق زرد (شرف الشمس)✔ تعداد مهره ها 33 دانه✔ به صورت هلی تراش✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

تسبیح سنگ طبیعی 33 دانه عقیق زرد شرف الشمس سایز بزرگ

350,000 تومان
✔ تسبیح سنگ طبیعی عقیق شرف زرد (شرف الشمس)✔ تعداد مهره ها 33 دانه✔ اندازه مهره ها 10 میلی متر✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

تسبیح سنگ طبیعی 33 دانه عقیق زرد شرف الشمس سایز کوچک

320,000 تومان
✔ تسبیح سنگ طبیعی عقیق سرخ✔ تعداد مهره ها 33 دانه✔ اندازه مهره ها سایز کوچک✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شماره تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

حرز شرف الشمس چیست؟

خب حرز شرف الشمس همان دعایی می باشد که زیر نگین عقیق زرد حکاکی میشود و خواص تسبیح شرف الشمس هم به علت همین دعا می باشد که به حرز شرف شمس معروف است.البته بدانید که این حرز را روی همه سنگ های عقیق هم مینویسند.اما معمولا روی سنگ عقیق زرد نوشته می شود و ما آنرا به شرف الشمس میسناسیم.تسبیح شرف الشمس اصل هم یکی از این محصولات شرف الشمس می باشد که بسیار هم مورد استفاده است.این تسبیح ها هم اگر شما بخواهید حرز شرف روی عقیق زرد آن حکاکی خواهد شد.به یاد داشته باشید که نگه داری تسبیح به همراه حرز شرف مراقبت هایی نیز می خواهد.یعنی مانند تسبیح های دیگر ازش بهره نبرید.حکاکی حرز شرف شمس هم در روز نوزدهم فروردین هر سال به نام و نیت سفارش دهنده حکاکی خواهد شد.

خواص تسبیح شرف الشمس اصل - جواهری رضوی

قلق های تشخیص تسبیح شرف الشمس اصل از فرع چیست؟

درواقع مدل های تقلبی از تسبیح شرف الشمس در بازار بسیار زیاد می باشد.این مدل های تقلبی از خواص تسبیح شرف الشمس هم برخوردار نمی باشند و هیچ ویژگی نخواهند داشت.اما من به شما یک سری قلق هایی را یاد میدهم که در دام این شرف الشمس های تقلبی نیوفتید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید با ان دقت داشته باشید ، درجه سختی عقیق زرد می باشد.درجه سختی سنگ عقیق زرد بسیار بالاست و همانند درجه سختی الماس می باشد.پس وقتی روی اجسامی مثل شیشه میکشید باید روی شیشه خط بیاندازد بدون اینکه خوده عقیق ذره ای خراش بردارد.نکته بعدی این است که سنگ عقیق زردی که در تسبیح شرف الشمس اصل بکار میرود ضد آتش می باشد.بدین معنی است که در مقابل آتش دوام بسیار بالایی را دارد و هیچ اتفاقی برای عقیق نمیوفتد.شما ره راحتی میتوانید با گرفتن یک فندک زیر سنگ عقیق از این مورد مطلع شوید.درواقع ذره ای آسیب نباید به سنگ عقیق زرد وارد شود.در غیر اینضورت تقلبی خواهد بود.دونستن این نکات برای خرید تسبیح شرف الشمس بسیار الزامی می باشد.

خواص تسبیح شرف الشمس اصل - جواهری رضوی

اگر ذره بین همراه خود دارید در هنگام خرید شرف الشمس میتوانید تراش های سنگ عقیق زرد را ببنید.درواقع نمونه های شیشه ای و پلاستیکی از شرف متاسفانه بسیار در بازار یافت میشود.اما این نمونه های قلابی را نمی شود تراش داد.پس اگر روی سنگ مورد نظر آثار تراش خوردگی ندید ، آن سنگ قلابی می باشد.به دلیل اینکه همه سنگ های عقیق زرد شرف الشمس در تسبیح شرف الشمس تراش خورده هستند.پس حتما یک ذره بین هم با خودتان همراه داشته باشید.با داشتن تسبیح شرف الشمس اصل است که شما میتوانید از خواص تسبیح شرف الشمس بهره ند شوید.

مورد بعدی ک باید به ان دقت داشته باشید با استفاده از نور می باشد.اگر سنگ عقیق زرد شرف اشمس را مقابل نور بگیرید باید شکی شبیه به لانه زنبور را مشاهده کنید.اگر مشاهده کردید که شما تسبیح شرف الشمس اصل را میخرید ، در غیر این صورت آن تسبیح و مهره های آن قلابی خواهند بود.معمولا این نگین های عقیق زرد همگی باید معدنی باشند.به همین دلیل باید دارای یک سری رگه ها و ناخالصی هایی نیز باشد که معلوم کند این سنگ عقیق شرف شمس معدنی و اصل می باشد.پس به داشتن رگه و ناخالصی هم دقت داشته باشید که بدانید تسبیح شرف اصل را خریداری می کنید.

شما با انجام یک یا دو تا ازاین راه ها می توانید به راحتی به اصل بودن تسبیح شرف الشمس پی ببرید و خرید تسبیح شرف الشمس مطمعنی را داشته باشید.

خواص تسبیح شرف الشمس اصل - جواهری رضوی

ارگونومیک در تسبیح شرف الشمس:

یکی از راه های مهمی که میتوانید مشاهده کنید و از خواص تسبیح شرف الشمس اصل بهره ببرید ، ارگونومیک می باشد.درواقع همانطور که گفته شد ، تمامی مهره تسبیح شرف الشمس اصل باید تراش خورده باشند تا اصل بودن آن تسبیح مشخص شود.پس قاعدتا اندازه ها و شکل های مهره ها باید مقداری با یک دیگر فرق داشته باشند.بالاخره هر مهره ای را نمی توان دقیقا شکل مهره دیگر در یک تسبیح تراش داد.پس باید مقداری این تراش ها باهم فرق داشته باشند و در نتیجه مهره های تسبیح عقیق زرد شرف الشمس هم باید با هم تفاوت داشته باشند.ازاین رو باید شما دقت داشته باشید که تک تک مهره ها راهم مورد بررسی قرار بدهید.به دلیل اینکه نمونه های شیشه و یا پلاستیکی به وسیله قالب گیزی ساخته می شوند ، پس باید تمامی مهره در تسبیح یک شکل و یک اندازه باشند.اگر اینطور بود و مهره های تسبیح شرف شمس به یک اندازه و یک شکل بودند ، آن تسبیح قلابی می باشد.به این مورد ارگونومیک هم گفته می شود.پس این مورد راهم در قلق های تشخیص تسبیح شرف الشمس اصل لحاظ کنید.چراکه قیمت تسبیح شرف الشمس هم به همین موارد بستگی خواهد داشت.

در ضمن به یاد داشته باشید که تسبیح عقیق زرد شرف الشمس اصل بسیار با ارزش می باشد چرا که سنگ عقیق ، سنگی باارزش است.پس تسبیح هایی که قیمت ارزانی دارند را تهیه نکیند.گوهر های باارزش قیمت پایینی نخواهند داشت.پس به این نکته هم توجه داشته باشید.

خواص تسبیح شرف الشمس اصل - جواهری رضوی

اندازه های مهره های تسبیح شرف الشمس و نوع تراش انها:

تسبیح شرف اشمس در مدل های متنوعی تراش می خورد و اندازه های مختلفی هم دارد.اما برای بهره بردن از خواص تسبیح شرف الشمس مهم نیست که چه نوع را انتخاب می کنید.تسبیح های شرف الشمس اصل تراش ها متفاوتی را دارند.بعصی ازاین تراش ها به صورت مهره ای می باشد که زیبایی بسیار زیادی را هم دارد.یک نوع تراش دیگر هم هست به نام الماس تراش که بسیار هم مورد استقبال هست.نوعی دیگر از این تراش ها هم وجود دارد که به شکل بیضی عقیق زرد تراش می خورد که به آن هلی گفته می شود.تمامی این تراش ها بسیار زیبا بوده و هرکدام زیبایی منحصر به فرد خودش را دارد.

خواص تسبیح شرف الشمس اصل - جواهری رضوی

همینطور این تسبیح ها در سایز های مختلفی هم موجود هستند.البته قیمت تسبیح شرف الشمس اصل هم به این اندازه ها و تراش ها هم بستگی خواهد داشت.بعضی ازاین تسبیح ها در سایز 4 میلیمتری ساخته می شوند.یعنی سایز مهره های تسبیح 4 میلیمتر خواهد بود.مدل های دیگر هستند که با سایز 6 میلمتری ساخته می شوند و مهره های آن ها 6 میلیمتر سایز دارند.اما تسبیح های شرف الشمس اصل در سایز های بزرگتر هم ساخته می شوند.مثلا در سایز 8 میلیمتری هم این تسبیح ها ساخته می شوند.همینطور در سایز 10 میلیمتری هم موجود هست این مدل تسبیح های شرف شمس.شما البته بسنه به نوع مصرفتون میتونید یکی از این سایز ها و تراش هارا انتخاب کنید.این مدل ها با سایز های مختلف در فروشگاه اینترنتی جواهری رضوی موجود می باشند.

خواص تسبیح شرف الشمس اصل - جواهری رضوی

خواص تسبیح شرف الشمس اصل:

یکی از خواص تسبیح شرف الشمس که بسیار هم بی نظیر می باشد ، دوری از چشم زخم دشمنان خواهد بود.اگر دشمنی دارید و یا زیاد چشم میخورید داشتن تسبیح شرف الشمس به شم کمک خواهد کرد.

برای براورده شدن هرچه زودتر حاجات و آرزو ها بسیار موثر است. البته به یاد داشته باشید که باید تسبیح شرف الشمس را همانند دیگر محصولات شرف الشمس همراه خودتان داشته باشید تا از خواص شرف الشمس اصل بهره مند شوید.

یکی دیگر از این معجزات برکات کارگشایی در کارهای شما خواهد بود.اگر گره ای درکارتان افتاده است می توانید به کمک شرف الشمس آن گره را باز کنید.

یکی از مهم ترین و معروف ترین معجزات شرف الشمس ، افزایش رزق و روزی می باشدو بدین معنی که مصرف کننده شرف را از هرگونه تنگدستی و گشنگی و یا تشنگی نجات خواهد داد.بدین تریتیب افزایش ثروت هم برای شما به دنبال خواهد داشت.

حتما در سفرها تسبیح شرف الشمس را با خود به همراه داشته باشید.چرا که از شما در برابر خطرها و آسیب هایی که ممکن است برای شما پیس بیاید ، محافظت خواهد کرد.

خب همانطور که قبل تر هم گفتم یک سری خواص برای خوده سنگ عقیق زرد می باشد که برای بدن مفید است.یکی از این خواص ها تقویت سیستم گوارشی بدن می باشد و به بهبود عملکرد سیستم گوارشی بسیار کمک می کند.

یکی دیگر از خواصی که مربوط به سنگ عقیق زرد می باشد ، این است که برای هضم غذا بسیار مناسب می باشد و به جذب بیشتر غذا در بدن کمک خواهد کرد.

خواص تسبیح شرف الشمس اصل - جواهری رضوی

از دیگر خواص تسبیح شرف الشمس اصل می شود به درمان بیماری سرع اشاره کرد و به بدن در بهبود این بیماری کمک می کند.

بسیار برای سحرخیز بودن تسبیح شرف الشمس به کمک شما می آید و در بیدار شدن برای نماز صبح بسیار هم مفید می باشد.

اگر حرز شرف الشمس را روی کاغذی بنویسید و درون کفن میت بگذارید ، آن میت از عذا قبر محافظت خواهد شد.

برای بخت گشایی دختر مجرد درخانه هم بسیار مفید می باشد.

حکاکی شرف الشمس روی تسبیح عقیق زرد شرف الشمس:

همانطور که میدانید شرف الشمس دعایی می باشد روی نگین های عقیق زرد حکاکی می شود.تسبیح عقیق زرد شرف الشمس نیز از این حکاکی بهره مند است.درواقع خواص تسبیح شرف الشمس هم به این دعا برمیگردد.خب شاید فکر کنید که این دعا مخصوص به نگین و یا انگشتر های عقیق زرد هست.خیر.دعای شرف الشمس روی تسبیح شرف الشمس نیز حکاکی خواهد شد.خب این حکاکی همانطور که میدانید آداب خاص خودش را دارد.هیچ وقت سعی نکنید خودتان این دعا را حکاکی کنید.چرا که کوچکترین اشکال در نوشتن ، باعث می شود تا ارزش دعا هیچ شود و دیگر آن تسبیح از خواص دعای شرف الشمس بهره نخواهد برد.خواص تسبیح شرف الشمس هیچ فرقی با دیگر محصولات شرف ندارد.همانطور که در قسمت خواص گفته شد ، بسیار در زندگی کمک رسان ما انسان ها خواهد بود.تسبیح عقیق زرد شرف الشمس یکی از محصولات درجه یک شرف الشمس می باشد که بسیار هم پرکاربرد است و استقبال زیادی از این محصلات می شود.اما خب اگر میخواهید تا این دعا روی تسبیح حک شود باید بدانید که همه روز های سال نمیتوانید اینکار را بکنید.دعا فقط در یک روز از سال روی تسبیح حکاکی می شود و زمان سفارش همان موقع است.

حال بهترین زمان نوشتن شرف الشمس چه زمانی می باشد؟من یک مقاله کامل در اینباره تنظیم کردم که درباره زمان نوشتن شرف الشمس به طور کامل صحبت می کنم.میتوانید روی بهترین زمان نوشتن شرف الشمس کلیک کنید تا بدانید چه زمانی باید تسبیح شرف الشمس را خریداری کنید.اما در این قسمت به طور خلاصه به شما توضیح می دهم.برای اینکه تسبیح عقیق زرد شرف الشمس را بتوانید به همراه دعای شرف الشمس داشته باشید ، باید در اواخر زمستان به ثبت سفارش بپردازید.چرا که این زمان در روز 19 فروردین می باشد که دعا حکاکی می شود.حال شما باید قبل تر از این زمان سفارش بدهید تا حکاکی در روز گفته شده حکاکی شود.

تسبیح شرف الشمس از کجا بخرم؟

خب الان دیگر حتما میخواهید یکی از محصولات تسبیح شرف الشمس را داشته باشید تا از خواص تسبیح شرف الشمس بهره کامل ببرید.به همین دلیل در روز حکاکی شرف الشمس ، حکاکان محصولات بسیار زیادی را حکاکی می کننده تا در طول سال نیز ما بتوانیم این محصولات را حکاکی شده داشته باشیم.برای اینکه بتوانید تسبیح عقیق زرد شرف الشمس را داشته باشید ، میتوانید از فروشگاه جواهری رضوی اقدام کنید.این را بدانید که بهترین راه کمک در زندگی خرید شرف الشمس می باشد.javaheryrazavi.com

تا الان شما هرآنچیزی که باید درباره تسبیح شرف الشمس و خواص تسبیه شرف الشمس اصل بدانید را ، من به شما گفتم.اما به یاد داشته باشید این ها فقط وسیله هایی از طرف حداوند می باشند.پس باید امید اول ما انسان ها خدای یگانه باشد.💗

شما عزیزان اگر به دنبال این وسیله ها در زندگی هستید تا مشکلاتتان راحت تر حل شود می توانید از حرز امام جواد هم بهره ببرید.خواص حرز امام جواد هم بسیار برای فرد مصرف کننده کمک رسان می باشد.برای خرید حرز امام جواد از مشهد در جواهری رضوی روی لینک کلیک کنید.همچنین برای مشاهده سایر محصولات هم میتوانید به فروشگاه اینترنتی جواهری رضوی مراجعه کنید.

موفق و پیروز باشید.🌹

این مقاله در تاریخ 1 مهر 1402 و معادل 23 سپتامبر 2023 بروزرسانی شده است.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح شیران

985,000 تومان1,685,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح یا زهرا

990,000 تومان1,690,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح هشت ظلعی

1,350,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه یا ابا عبدالله

950,000 تومان1,650,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح کربلا

1,750,000 تومان2,450,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح قدرت

975,000 تومان1,675,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه یا علی

975,000 تومان1,675,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

حلقه عقیق زرد شرف الشمس

450,000 تومان
✔ حلقه عقیق زرد کاملا طبیعی✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر طرح رهبری اشکی با نگین عقیق زرد و حکاکی شرف الشمس

950,000 تومان1,650,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح حافظ

925,000 تومان1,625,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح ضریح

1,500,000 تومان2,350,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.

انگشتر نقره شرف الشمس مردانه طرح رهبری مشبک

950,000 تومان1,650,000 تومان
✔ انگشتر نقره 925 عیار بین المللی✔ نگین عقیق زرد کاملا طبیعی✔ عقیق یمنی و یا خراسانی بودن نگین را شما در کادر مشخص شده انتخاب می کنید.✔ حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین برای این مدل امکان پذیر است.✔ آبکاری رادیوم✔ 60 روز ضمانت اصالت کالا(تا 60 روز امکان مرجوع کالا رادارید)✔ ارسال رایگان✔ شمار تماس جهت مشاوره و پشتیبانی : 09154122570✔ هدیه تو از کادر زیر انتخاب کنقیمت ها بروز شده می باشد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *